Objavljen natječaj iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je natječaj iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. Vinska omotnica) za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja.

Cilj Natječaja je povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, investicije u vinarije te marketing  i promidžba vina na trećim tržištima.

Prihvatljivi prijavitelji su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Prihvatljive aktivnosti su objavljivanje reklama u medijima, ulaganja u odnose s javnošću, promocija i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promocija imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribucija promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja, administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.

Razina bespovratnih sredstava iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova.

Rok za prijavu traje do 29. rujna 2017. godine.

Više informacija o Natječaju možete pronaći ovdje.

vinograd